דז'ה וו – דיוויס ומארי להטו, הלייקרס עלו ל-3:1 מול הנאגטס / תומר שנאן

התוצאה האהובה על הלייקרס בפלייאוף הזה היא 3:1. לברון וחבריו ניצחו את שתי הסדרות הראשונות בפלייאוף בחמישה משחקים, אחרי שהפסידו את המשחק הראשון בכל סדרה. כאן אמנם התסריט מעט שונה כשהלייקרס הפסידו את המשחק הקודם אך בכל זאת, הלייקרס כרגע מרחק משחק אחד מגמר 32 בתולדות הפרנצ'ייז. הבעיה? מולם ניצבת קבוצה שכבר חזרה פעמיים מתוצאה כזו בפלייאוף הנוכחי, ואחרי המשחק הערב, תרצה לעשות זאת פעם שלישית ברציפות.

מארי ודיוויס פתחו את המשחק בסערה כשהראשון לא סופר את גרין פעם אחר פעם אחר פעם בדרך לשש נקודות ואסיסט לשלשה של גאריס והשני קולע את 10 הנקודות הראשונות של הלייקרס אליהן הוא הוסיף עוד שתי נקודות מתוך השש הבאות וחטיפה לפני טיים אאוט ראשון בתוצאה 16:12.

הלייקרס המשיכו בדיוק היכן שעצרו כשלברון והווארד לקחו צעד קדימה, ושלשה של לברון לאחר 6 דקות של כדורסל קבעה יתרון 9 ללוס אנג'לס. מונטה מוריס סגר את הרבע עם ריבאונד התקפה להחטאת עונשין של פלאמלי ולייאפ שקבע 37:30 אחרי 12 דקות של כדורסל. כשדיוויס עם 14 נק', לברון עם 10, 2 ו-2 והווארד עם 8 נק' ו-8 ריב' אצל הלייקרס ובנאגטס מארי עם 12 ו-2 אס' יחד עם עוד 6 נק' של ג'רמי גרנט.

קוזמה החל לחמם את הידית אצל הלייקרס בפתיחת הרבע השני, כשהצוות המסייע ויוקיץ' החלו לקלוע ללא מארי על הפרקט. דיוויס סיפק עוד מהלך נהדר לקראת סוף שעון ה-24 והלייקרס הצליחו לשמור על פער 7-10 נקודות למשך רוב הרבע.

ג'מאל מארי התעורר ועם לייאפ נהדר מול שמירה של לברון ו-2 מ-2 מהעונשין קבע 4 בלבד לקבוצה מעיר המלאכים. הווארד החליט שסופרמן חוזר לבניין עם פוטבאק עוצמתי על גרנט ויוקיץ' דאג לענות מהר בצד השני עם לייאפ לאחר סיבוב על אותו הווארד. מילסאפ החטיא אפשרות לצמצם את הפער ל-2 לקראת המחצית השנייה, והלייקרס ירדו למחצית ביתרון 60:55.

דיוויס המשיך ביכולת שלו בפתיחת המחצית השנייה, הנאגטס מנגד קצת לא מצאו את עצמם וארבע דקות אל תוך הרבע השלישי התוצאה עמדה על 70:60. גרנט צלף מנגד, מארי לקח את הווארד וקק"פ לסל והחזיר את ההפרש ל-5 והלייקרס הזעיקו טיים אאוט. הקבוצות נשארו צמודות עד שרונדו עלה מהספסל ועם חמש נקודות רצופות קבע יתרון 11. הנאגטס הזעיקו טיים אאוט משלהם, יוקיץ', MPJ וגרנט קלעו והיתרון עמד על 4 בלבד דקה לסיום הרבע. דיוויס קבר 2 מ-2 מהקו לפני שפורטר ג'וניור קלע שלשה אדירה על הבאזר, ושתי הקבוצות עלו ל-12 דקות אחרונות של כדורסל כשהיתרון עומד על 3 בלבד ללייקרס.

דיוויס ולברון עלו חמים לרבע האחרון, יוקיץ' היה על הספסל בדנבר והלייקרס רצו ליתרון 8 על הנאגטס. הג'וקר הסתבך בבעיית עבירות וחזר לספסל, מארי המשיך לבעור והנאגטס צמצמו חזרה ל-4.

דיוויס נפצע אחרי עבירה של מילסאפ וגורר רגל, מארי לא מקבל סל ועבירה שרצה אז הוא מחפה על זה עם עוד לייאפ לא הגיוני, הפעם על רונדו והקבוצות נשארות צמודות אחת לשנייה.

לברון קלע בלייקרס, מונטה מוריס השיג אנד וואן ושלוש דקות ושלושים שניות לסיום ההתמודדות זה פער פוזשן אחד בלבד. מארי נחסם על ידי לברון, רונדו קולע מחצי מרחק, מוריס מחטיא שלשה ולברון קובר עוד שתיים מהקו. מרקיף מוריס ביצע עבירה טפשית ושלח את מארי לקו, הגארד ספק ברמת סופרסטאר ספק ברמת MVP קלע 2 מ-2, כדור של הלייקרס פחות מדקה וחצי לסיום. לברון מחטיא, ריבאונד לוס אנג'לס, הכדור שוב לג'יימס שמוציא עבירה מגרנט. הקינג קובר 2 מ-2, הנאגטס רצים קדימה ומארי מוכשל על ידי קרוסו בדרך לסל. עוד 2 מ-2. הלייקרס לוקחים את הזמן, KCP מחטיא שלשה ורונדו אוסף ריבאונד, קרייג עם עבירה 32 שניות לסיום. רונדו עם אחת משתיים מהקו, מאלון מזעיק טיים אאוט. יוקיץ' מחטיא שלשה, מילסאפ ריבאונד, עבירה נוספת של קרוסו. מילסאפ עם שתיים משתיים והלייקרס לוקחים טיים אאוט כשהתוצאה היא 112:108 עשרים וארבע שניות לסיום. דיוויס נשלח לקו, קולע 2 מ-2, מארי מחטיא שלשה והלייקרס מנצחים את המשחק בתוצאה 114:108.

מארי סיים עם 32 נק' מבלי לקלוע שלשה אחת אליהן הוסיף 8 אס' ו-3 ריב'. גרנט הוסיף 17 נק' משלו, יוקיץ' סיים עם 16 נק', 7 ריב', 4 אס' ו-2 חט'.

דיוויס הוביל את קלעי הלייקרס עם 34 נק', 5 ריב', 3 אס' ו-3 חט'. לברון הוסיף 26 נק', 9 ריב' ו-8 אס', קולדוול פופ עם 13 משלו והווארד עם דאבל דאבל של 12 נק' ו-11 ריב'.

Subscribe
Notify of
171 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רועי ויינברג
Admin
25 בספטמבר 2020 6:51

תודה תומר על סיקור מהיר וטוב. לברון ג'יימס נתן משחק מעניין. המספרים היבשים מרשימים (26-9-8) אבל הסיפור כאן יותר גדול מזה. בהתקפה ראינו את דנבר עושה נגדו את ההגנה שראינו בשלבים יותר מוקדמים בקריירה ונותנת לו לזרוק. הוא לקח לא מעט זריקות רעות שלא נכנסו, סיים עם 7 מ-18 מהשדה ובכך הפך לאחד האשמים בחזרה של דנבר ממשחק שכבר היה עם הפרש דו ספרתי ללייקרס.
.
מצד שני, העבודה שלו בהגנה בדקות ההכרעה הייתה נהדרת. האזורית של הלייקרס מאפשרת לו גם לשמור אנרגיה וגם לנצל את האתלטיות וחוכמת המשחק כשהוא מתפקד כשומר מתחת לסל ומקשה על זריקות של שחקנים שם. הגיל מתחיל להגיע ללברון ולכן יכול להיות שהפתרון ללייקרס, מרחק 5 ניצחונות מאליפות, יהיה להשתמש בו אחרת. הוא כבר לא יכול ללכת לסל 20 פעמים במשחק ויכול להיות שלא יהיה הסקורר המוביל של לוס אנג'לס גם בגמר, וזה בסדר. מג'יק ג'ונסון לקח אליפויות כשהוא לא הסקורר המוביל של הלייקרס. לברון לא צריך לתקוע את ההתקפה בשביל להיות כזה, או לקבל את הכדור במצבים שעבדו לפני 5-10 שנים ולא עובדים היום.

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 7:23

אני אוהב את לברון ומכיר בגדולתו – אבל היום הוא היה נורא. תקע את ההתקפה. פופ ורונדו הצילו אותו

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 7:24
Reply to  דה שוט

והפרשים כמובן.

שי אבן צור
25 בספטמבר 2020 8:44
Reply to  דה שוט

והשופטים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25 בספטמבר 2020 15:22

לברון חייב לתקוע את ההתקפה ולהשאיר את החותם שלו, אם הוא לא לוקח FMVP זה כאילו הוא לא לקח אליפות ולא יצא את מצרים.
לברון ממש לא מפחיד או מטריד את דנבר, הוא לא משחק את השעון ביעילות, התפוקה שלו לא יעילה. הבעיה שלהם היתה ונשארה דייויס.

רינו זקן
רינו זקן
25 בספטמבר 2020 6:57

1. לייקרס שיחקו מעולה ועדיין דנבר היו במשחק חתיכת אישיות יש להם. עונה הבאה החוזה של מארי מתחיל לדפוק ומילסאפ עוזב יהיה להם מקום להביא עוד שחקן על בערך 10 מיליון החתמה טובה פלוס התפתחות הצעירים והגוף של יוקיץ ויש לנו הל אוף אטים נדבר וואן אין דווסט

2. לברון חסר ביטחון בזריקה מזכיר ימים עברו, אבל נלחם בכל מתפרצת נלחם הגנה משיג ניצחון

דובי
Editor
25 בספטמבר 2020 7:09

אבל יש להם ארבעה חוזים שחונקים את התקרה וגרנט עם אופציית שחקן של 9 מיליון.
לא יהיה פשוט להרכיב קבוצה

נתן גולד
נתן גולד
25 בספטמבר 2020 8:36
Reply to  דובי

גרנט ב9 מיליון זה מציאה. הוא שווה הרבה יותר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
25 בספטמבר 2020 7:04

הלייקרס הם קבוצה טובה אך קצרה. יש להם את לברון ודייויס, סופרסטארים, את רונדו, שמשחק כמו כוכב של ממש – אחריות, שכל, ופעולות מצוינות בדיוק כשצריך, ומחזיק להם את ההתקפה עם שאר הנגרים, את KCP הצלף, ואת הווארד שעשה היום עבודה מצוינת. מעבר לזה – גורנישט.
.
לכן, לדעתי, דנבר היא הקבוצה העמוקה יותר, ובסופו של דבר גם עם התקרה הגבוהה יותר מבין השתיים. אם דנבר משחקים הכי טוב שהם יכולים, והלייקרס משחקים הכי טוב שהם יכולים – דנבר טובים יותר. הלילה זה לא קרה. מדוע?
.
א. דנבר לא היו בשיאם. ההברקות של מארי קצת חיפו על זה, אבל משחק ההתקפה שלהם לא ממש עבד – השחקנים לא יצרו מספיק תנועה מסביב למורי וליוקיץ'. יוקיץ' לא נגע מספיק בכדור, ובעיקר לא במקומות הנכונים – לא מבין למה מוסרים לו את הכדור אחרי סל של הלייקרס, הוא מתעייף ויכול לאבד את הכדור, זה מיותר. כשמוריס שיחק הוא הוביל את הכדור מעבר לחצי וזה היה נכון. גם מארי צריך לתת את הכדור יותר ליוקיץ'.
.
ב. השיפוט היה בעייתי, בעיקר ברבע הרביעי. ובמשחק צמוד כל כך זה עושה הבדל בין ניצחון להפסד. גם מדיניות הצלנג' של מאלון לא ברורה לי.
.
אני מניח שב. כבר לא ישתנה במהלך הסדרה הזו, אז דנבר פשוט צריכה להיות בשיאה בשלושת המשחקים הבאים כדי לעבור. זה לא בלתי אפשרי, אבל הסבירות נמוכה.

MBK
Editor
MBK
25 בספטמבר 2020 7:21

איזה קצרה בדיוק?
יש לה גמישות מטורפת עם ג’יימס שיכול לשחק 4-5-3-1
דיווס מוריס והוורד בצבע
ובכל משחק יש את הגיבור התורן מהספסל
היא קיבלה היום 60 מלברון את דוויס ו 54 מהשאר
דווקא הצוות המסייע של הלייקרס נותן אחלה תפוקה בפלייאוף הזה
מי שלא לוקח הזדמנות להיות הצלע ה 3 הוא קוסמה
הבק קורט ״חלש״ אבל רונדו כל כך אמין ו KCP נותן דקירות כשצריך, דני גרין לא אמין מספיק אבל הוא בטח שלא גורנישט וקארוזו הוא מעבר לסתם גימיק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
25 בספטמבר 2020 7:27
Reply to  MBK

גמישה כן, אבל זה לא סותר את קצרה. במילון שלי קבוצה שיש בה חמישה שחקנים שיודעים לעשות משהו בהתקפה היא קבוצה קצרה.
.
מסכים שקארוסו אחלה, שכחתי אותו, כנראה גם כי הוא לא באמת ברמה מספיק טובה כדי להיות משמעותי ברמות האלה, גם אם הוא עושה את המקסימום. שחקן ספרסי קלאסי. קוזמה הצליח לקלוע מעט, סחטיין, אבל הוא נראה כמו אינגרם בשנה שעברה – לא מחובר לקבוצה.
.
אם מוריס וגרין עשו פעולות חיוביות במשחק הזה, שאינן בהגנה, אשמח לשמוע עליהן. אני לא ראיתי מהם כמעט כלום.

MBK
Editor
MBK
25 בספטמבר 2020 7:33

אתה שופט את מוריס לפי פעולות?
ברבע הרביעי(בכל רבע רביעי) הוא נותן דקות מנוחה לדוויס
הוא עשה סל חשוב בפוסט אפ וסיפק 2 חטיפות והגנה לא מתפשרת
הוא הקריב 6 עברות ובדקות שלו על המגרש(יחד עם לברון כמובן) הפלוס מינוס שלו וזאת מבלי שבדקתי כמעט תמיד חיובי
הוא גם מסוגל לתת שלשה פה ושם (בסדרה מול יוסטון הוא בלט שהווארד ומגי היו בפריזר)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
25 בספטמבר 2020 7:42
Reply to  MBK

שוב, אין סתירה – הנתונים שאתה מציין הם בעיקר נתוני הגנה, שלא הכחשתי שיש לו, בהתקפה עשה מעט מאד דברים חיוביים, וגם טעויות.

asaf
25 בספטמבר 2020 10:09
Reply to  MBK

תודה תומר על הסיקור הזריז. מידן אפרופו הצוות המסייע גילתי בסדרה הזו שדוויט עדיין חי….

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 7:22

תודה תומר.
אני חושב שאם השופטים לא היו שורקים ככה לטובת לברון (לא רק היום. בכלל) – הוא היה משחק הרבה יותר טוב. יותר נקי.

MBK
Editor
MBK
25 בספטמבר 2020 7:35
Reply to  דה שוט

איך לאיכות השיפוט יש השפעה על איכות המשחק? אשמח אם תסביר?

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 7:50
Reply to  MBK

בנסיעה. אנסה בהמשך

גיא הירוק
Admin
25 בספטמבר 2020 7:38

כמה מילים על השיפוט, כי אין ברירה.
.
3 דקות לסיום, באותו רגע בו הבלוג החי התפוצץ על "משחק מכור"?
.
https://twitter.com/SportsCenter/status/1309340240377786368
.
זו לא עבירה.
.
דקה לסיום, כאשר בבלוג החי החליטו להמליץ לדנבר לעשות שביתה במשחק הבא?
(דרשו תוקף של לברון)
זה היה בלוקינג פאול ברור.
.
העבירה ה-5 של יוקיץ'?
לטעמי לא הייתה צריכה להישרק.
.
שריקות אוויר. היו כאלו מתחת לסל. אני זוכר לפחות 2 (אחת מהן יוקיץ' מס' 5) על דייויס, ו-2 על מורי. הלייקרס השכילו לנצל את המגמה ביתר שאת. מורי היה היחיד בדנבר שהלך פעם אחר פעם "עד הסוף".
.
השורה התחתונה אודות השיפוט:
הלייקרס הרוויחו הלילה ממגמת השיפוט של שריקות בצבע.
.
שמעון –
תגובות קלולסיות בנוגע לשיפוט, לא פגשתי.
.
בעצם על מי אני עובד?
.
שמעון-
תגובות קלולסיות יותר על כל דבר שהוא, לא פגשתי…

.

.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
25 בספטמבר 2020 7:45

מה עם המקרה שבו דייויס מעקם את הרגל ומקבל על כך פאול? לא קפקאי משהו?

MBK
Editor
MBK
25 בספטמבר 2020 7:59

אם הוא באמת היה מעקם את הקרסול הוא היה זקוק לכפכף לא לקפקא

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
25 בספטמבר 2020 8:08
Reply to  MBK

ושוב, לא סותר, להיפך – קפקא -> ג'וק -> כפכף. אני יכול רק לדמיין את הסיפור הקצר של קפקא על הסדרה הזו. ליוש יכול גם לכתוב אותו. יש למה לחכות.
😉

sroni741
sroni741
25 בספטמבר 2020 7:55

החסימה על מארי בעיני ובעיני רג'י מילר ועוד לא מעט מאלה שמגיבים על הסרטון, היא עבירה הכי ברורה שיש, אתה יודע מה אפילו תכתוב גבולי. לכתוב לא עבירה זה לטמון את הראש בחול.
עבירת הבלוק של גרנט גם לא כזו קלאסית, ואם מדובר בשחקן אחר יש מצב ששורקים תוקף. אני שורק עבירת מגן בעיקר בגלל הרגלים שהסתבכו לאחר המגע.

גיא הירוק
Admin
25 בספטמבר 2020 9:28
Reply to  sroni741

הכל נכון.
.
חתימה טובה!
.
(על חוזה מקס בשורות ה-LLL)
(אופס, גם על חוזה מקס בשורות ה-LLL)

onetwo3
Editor
25 בספטמבר 2020 7:56

שמע, לא רק שאתה עיוור ומשוחד, אתה מוסיף חטא על פשע ומנסה למכור לנו 'שיפוט הוגן' מתוך עיניים של אוהד.
השיפוט בארבעת משחקי הסדרה הזה הוא מחפיר, גובל בפלילי, ןמשבית כל הנאה שעוד אפשרית מהמשחק הזה עבור האוהד האובייקטיבי שפשוט רוצה להינות ממשחק טוב.
הנה, הקדימון עבורך:
https://www.silverscreenandroll.com/2020/9/24/21454443/nba-playoffs-lakers-complain-league-lebron-james-free-throws-denver-nuggets

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
25 בספטמבר 2020 8:02
Reply to  onetwo3

הוא לא עיוור ולא משוחד. לדעתי, כהרגלו, הוא מנסה למנוע שיח מוטה וקלישאתי. אם נצליח, יהיה קל יותר, לכולם, להבין מה הבעיה ומה גודלה. ויש לך מספיק דוגמאות מנוגדות מהסדרה כדי לחזק את עמדתך, על חלקן הוא גם מסכים איתך.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
25 בספטמבר 2020 14:00

אני לא רואה איך שיח מוטה הופכי לתפיסתו של מה שהוא רואה כשיח מוטה תואם לעניין

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
25 בספטמבר 2020 14:01

תורם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
25 בספטמבר 2020 16:35

מסכים. אנחנו כבר 4 משחקים לא ממש מצליחים לנהל דיון ענייני ומלא בסוגיה הזו. ועדיין – לא עיוור ולא משוחד.

גיא הירוק
Admin
25 בספטמבר 2020 9:30
Reply to  onetwo3

הכל נכון.
.
חתימה טובה!
.
(על חוזה מקס בשורות ה-LLL)
(אופס, גם על חוזה מקס בשורות ה-LLL)

NFS
NFS
25 בספטמבר 2020 8:03

נחמד.
אתה קובע: "זו לא עבירה". למה? ככה.
אז אני מבחינתי קובע- זו כן עבירה. לברון הוריד את הידיים בסוף המהלך ויצר מגע עם הידיים של מוריי.
.
עושה רושם שתמיד יש שריקה שהולכת ללייקרס – דיוויס נוחת על הרגל לא טוב כשאף אחד לא לידו, נשרקת עבירה – או לא נשרקת לדנבר, רונדו עושה עבירה עם המשכיות שנקלעת והשופטים מבטלים את הסל.
למה? ככה.
נחמד.

NFS
NFS
25 בספטמבר 2020 8:11
Reply to  NFS

ועוד יותר מזה- הטיימינג.
הפאול שלא נשרק על לברון היה ב-3 הפרש ללייקרס.
כנ"ל הפאול של רונדו על מוריי שהיה צריך להיות אנד וואן.
בחיי איזה עסק מבאס זה. קשה לצפיה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
25 בספטמבר 2020 8:12
Reply to  NFS

אני נוטה להסכים. גם אם חלק מהשריקות השנויות במחלוקת נשארות שנויות במחלוקת, הן מצטברות ובעיקר לכיוון אחד. חבל.

גיא הירוק
Admin
25 בספטמבר 2020 9:38
Reply to  NFS

לא ברור לי משהו.
לכתוב "עבירה!" זה שונה במשהו מלכתוב "לא עבירה!" ?
.
אני אשמח אם תסביר למה מה שרואים בסרטון זה עבירה, ואיך זה מופיע בכללים.

NFS
NFS
25 בספטמבר 2020 10:09

מצחיק, בדיוק מה שכתבתי לך! 🤦‍♂️
אתה קובע מבלי לנמק- זו לא עבירה, ללא שום נימוק.
אני קבעתי- זו עבירה והסברתי למה.
חובת ההוכחה היא עליך.
משום מה נדמה שאתה יוצא מעורך להגן על השיפוט, לא ברור למה (גם אם נניח שהבכי והנהי לשיטתך הוא מוגזם או לא הוגן)

גיא הירוק
Admin
25 בספטמבר 2020 10:19
Reply to  NFS

ההסבר שלי פשוט –
מגע על היד אחרי מגע על הכדור (מצד המגן), זו לא עבירה.

NFS
NFS
25 בספטמבר 2020 10:27

עזוב, פרשתי מהדיון.
כתבתי כבר, די נמאס העסק הזה.

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 12:15

נכון. בכדורגל

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 8:28

בקיצור – כולם טיפשים ואתה חכם

גיא הירוק
Admin
25 בספטמבר 2020 9:44
Reply to  דה שוט

אי פעם תביא אולי דעה מנומקת?
יש את הסרטון. לא מתאים? לא זווית נוחה? תביא אחר. ואז תסביר למה התגובה המלגלגת. על מה היא נשענת.
.
לדוגמה –
יש סרטון. רואים בירור, בלי טיפת ספק,
שהנעליים של מורי הן בצבע ירוק זרחני.
איך זה מסתדר אם תגובות "יודעות כל, בוחנות נפש וכליות" שמספרות לנו על משהו שקשור ל… אולי תזכיר לי למה שחקן עם נעליים כאלו לא מסוגל להתרכז במשחק?
.
וקצת יותר ברצינות –
אתה מתיימר להבין. תסביר לי, לדוגמה, למה התגובות אחרי הבולקינג פאול שנשרק לזכות לברון נכונות.

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 10:09

די נו באמת, עניתי לך למטה, תאכלס – אתה סתם מטריל – נראה לי ברוח החג 😀 (רק שהתבלבלת בחג😀😀)

עגל
עגל
25 בספטמבר 2020 12:00
Reply to  דה שוט

גם אני חכם
(לדה שוט)

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 12:14
Reply to  עגל

גם אתה חושב שלא הייתה עבירה על מארי?

עגל
עגל
25 בספטמבר 2020 13:47
Reply to  דה שוט

כבר איבדתי מעקב על איזו עבירה מדובר. פעם אחת בהחלט היתה פעם שניה די גבולי, בכל מקרה מסוג הטעויות שקורות הרבה בשני הצדדים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

געא המשקפיים שלך לא בגודל הנכון יפה שאתה משכנע את עצמך כולם רואים זה מה שכיף נותרו מכחישים בודדים מטנש

חגי "התותח" ניסני
Editor
25 בספטמבר 2020 9:38

כמה שאני מסוגל לשפוט ספרתי 2 שריקות גבוליות לדנבר (זריקה חוזרת בעונשין של פלומלי. העבירה של לברון על מטרי שהלייקרס לקחו צ'אלנג')
.
ספרתי שתי שריקות גבוליות על יוקיץ' (עבירות 4 ו5) העבירה על רונדו בכדור החוזר. העבירה על דיוויס שנחת על הריצפה ועיקם את הרגל. התוקף שנשרק למילסאפ. האנד 1 של מארי שנשרקה ככדור מהצד וחוסר השריקה של לברון על מארי. 7 מול 2. זה פשוט מוציא את החשק מלראות את המשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה יתרון 3 ללייקרס תחילת רבע אחרון

לברון חודר מקבל שריקת אוויר איש לא נגע בו 2 זריקות. אחד דיוויס מקבל גג מאחור מפלאמלי שלא נגע בו 2 זריקות. התקפה אחרי דיוויס חודר קולע איש לא נגע בו אנד וואן 5 ליוקיץ, יאללה לספסל.
אחרי זה דיוויס זורק גאמפ על מיילסאפ האוויר נוגע בו משחרר צעקה ויעני קרסול נקוע 2 זריקות מתנה מהקו.
מורי חודר על לברון עבירה אין כלום מורי נותן לרונדו גג מאחור בסיום שעון 24 במקום מתפרצת השופטים עוצרים את המתפרצת
לברון עומד בחצי יוצא מחסיצה גראנט בא לשמור זורק עליו ראש 2 זריקות מתנה…
אין פה דום דבר גבולי ככה נראה הטיית משחק.

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 9:51

גיא בתגובה :
״זו לא עבירה״
😂😂😂😂😂😂
.
תאכלס גיא איך אתה רוצה שאגיב? צירפתי סרטון בתגובות למטה. לעניות דעתי הלא-מלומדת אם שחקן מנסה לקלוע והמגן מרביץ לו חזק ומהר על היד הקולעת – אז זאת כן עבירה.
אבל חכה לדוח של הליגה – אולי ימצאו חוק שאני לא מכיר – למשל שאם המגן נועל נעליים לא באותו צבע – אז (ואני ניתלה כאן באילנות גבוהים): ״זו לא עבירה״…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

בדוח של הליגה גובר לא עשה עבירה על בוי גורג בגיים 6 בשלשה 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
סניידר סתם תפס שם את הראש 😂😂

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 12:14

חחח…
"זו לא עבירה"

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25 בספטמבר 2020 15:27
Reply to  דה שוט

גיא בתגובה: "עזוב אתה סתם קונספירטור"

עידו גילרי
Admin
25 בספטמבר 2020 13:10

חגי איתך אני מרגיש אפשר לדבר על זה…
זה הרבה פעמים קשור למה נוח לנו לראות כגבולי. למשל אתה לא מתייחס למקרים הבאים:
היה אנד וואן של לברון שלא נחשב, הייתה כניסה של מונטה מוריס בדיוויס בחסימה שלא נשרקה. היה אנד וואן של מוריס מעבירה של מרקיף. הייתה עבירת תוקף גבולית של מרקיף מוריס ולמעשה גם השישית שלו נכנסת לתחום.
רובנו רוצים לראות את הנאגטס מנצחים זה גורם לנו להיות יותר רגישים לשריקות גבוליות ביחס אליהם.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
25 בספטמבר 2020 13:53

קודם כל הבלוג התפוצץ הרבה לפני בשריקות אוויר עבור דייויס.
שנית, במה לברון נגע שם?
כי לא מצאתי פריים אחד שבו הוא נגע בכדור ואין ספק שהוא נגע במארי

עידו גילרי
Admin
25 בספטמבר 2020 13:58

גם לדעתי זו עבירה.

NFS
NFS
25 בספטמבר 2020 14:54

אז גם אתה חתום על חוזה מקס ב-LLL?
ברכותיי

עידו גילרי
Admin
25 בספטמבר 2020 14:57
Reply to  NFS

אתה מושקע יותר מדי…
חבל שתיכנס לחובות. סגר והכל אתה יודע.

NFS
NFS
25 בספטמבר 2020 15:02

דווקא יצאתי אתמול ברווח בערב הפוקר השבועי, שעתיים שינה ומשחק. נתתי ביצה.

עידו גילרי
Admin
25 בספטמבר 2020 15:08

רגשית דרלינג רגשית.

NFS
NFS
25 בספטמבר 2020 15:52

ברור, ברור..
אכן מושקע רגשית, דווקא הרגשה לא רעה אחרי אי אילו שנים

גיא הירוק
Admin
25 בספטמבר 2020 15:57

פאני יקר,
אם זה עובר מסך שאני חושב שאני יודע הכל, אני מתנצל. לא כתבתי בתגובה לך שאתה הייטר על חוזה מקס, אלא ניסיתי ללכת לכיוון של דיון אמתי.
אני בכנות מאחל לך שתרבה נחת מקבוצתך כבר השנה.
חתימה טובה.

NFS
NFS
25 בספטמבר 2020 16:18

חו"ח לרגע לא חושב ככה.
סתם עוד ניסיון בדיחה שלי שלא הצליח כמו רבים וטובים שלא הצליחו בעבר (תשאל את אור, הוא רשם לי כמה כאלו).
.
תשמע, בינינו, זה שיש סדרה שמוציאה כל כך הרבה אמוציות, זה נראה לי משהו חיובי. רגש תמיד עדיף מאדישות (בספורט).

גיא הירוק
Admin
25 בספטמבר 2020 16:25

אני אהיה כנה (אני משוכנע שאתה מבין שכנות רוויית אלכוהול היא הכנות מס' 1) –
מת על התגובות שלך.
מאחל לך רק רגשות חיוביים בהמשך הנראה לעין (לי עם הסאנס, אין הרבה סיכוי…)
דיבר הם "על באמת". מורי ויוקיץ' הם "על באמת". יש לכם עתיד עשיר באמוציות.

אור
אור
25 בספטמבר 2020 15:25

זה ברור שהייתה עבירה, אבל נגיד שלא שורקים בלייב כי חשבו שזו חסימה. למה מאלון לא לקח צ'אלנג'? חיכה שהמשחק יהיה גמור ואז?

עידו גילרי
Admin
25 בספטמבר 2020 15:33
Reply to  אור

אולי כי אי אפשר לעשות צ'לנג' על עבירה שלא נשרקה…?

אור
אור
25 בספטמבר 2020 16:09

אה… אולי..

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
25 בספטמבר 2020 15:39
Reply to  אור

A team may utilize a Challenge to trigger instant replay review of only the following three events: (1) a called personal foul charged to its own team, (2) a called out-of-bounds violation, or (3) a called goaltending or basket interference violation; provided that, in the last two minutes of the fourth period and last two minutes of any overtime, a team is no longer able to utilize a Challenge to trigger instant replay review of a called out-of-bounds violation, or called goaltending or basket interference violation, as review of these events during these periods will be exclusively triggered by the on-court game officials.
Any called foul, violation, or other decision by the game officials not listed in Section I—c above, or any non-call, is not a challengeable event. For clarity, instant replay review of the following events, among others, may not be triggered by a Challenge: (1) a called personal foul charged to the opposing team, (2) continuation—e.g., whether a defensive foul occurred prior to the offensive player beginning his shooting motion, (3) a Technical Foul or Flagrant Foul, and (4) violations such as traveling, carrying, double dribble, or an offensive or defensive three-seconds. As set forth in Section II—b—3 below, any aspect related to continuation constitutes a reviewable matter when a called foul is properly challenged, but continuation is not by itself an independent challengeable event.

NFS
NFS
25 בספטמבר 2020 15:55
Reply to  אור

היה חייב לקרוא צ'לנג' בפאול על דיוויס (עם הרגל).
רגע, החלטתי שאני לא מגיב יותר בנושא.
.
עד המשחק בשבת.

עידו גילרי
Admin
25 בספטמבר 2020 16:13
Reply to  NFS

והיה מפסיד.

NFS
NFS
25 בספטמבר 2020 16:16

כי? (תגובה אחרונה)

עידו גילרי
Admin
25 בספטמבר 2020 16:18

ראה מה כתבתי למאנו בפוסט שלו.
חוקי זאזא.

NFS
NFS
25 בספטמבר 2020 16:20

מה הקשר? זה ממש לא אותו הדבר.
אבל עזוב זו תגובה אחרונה שלי בנושא.

עידו גילרי
Admin
25 בספטמבר 2020 16:23

נכון אבל הרחיבו את הטיפול לטווח רחב של מקרים. זה לא פלייגרנט אבל פאול.
נו לך תסתכל לפני שאתה מנפנף בידיים.

מנחם לס
Admin
25 בספטמבר 2020 18:28
Reply to  NFS

מסכים

גיא הירוק
Admin
25 בספטמבר 2020 7:40

חשוב יותר 1:
תודה, תומר.
.
חשוב יותר 2:
מורי כוכב עליון. אחד המרשימים, אותו סל נפלא. לא רק השנה. בכלל.

sroni741
sroni741
25 בספטמבר 2020 7:43

שם המשחק ריבאונד התקפה, כל כך הרבה נקודות מהזדמנות שניה זה משהו שגם מנטלי מאוד מתיש. ראינו את זה בדקות הסיום עם שלושה ריבאונד התקפה קריטיים. בנוסף כפי שצפיתי לא כל יום יכולים יוקיץ' ומארי להופיע למשחק, היום יוקיץ' פשוט לא הגיע בכלל למחצית השנייה. עדיין הנאגטס היו במשחק הודות ליום שוב נפלא של מארי וגם גרנט, מוריס ופורטר נתנו דקות טובות. בלייקרס כל הפלייאוף יש שחקנים שנותנים תוצרת לא בעקביות אמנם, אבל פשוט נותנים . היום זה פופ ורונדו שהוא פשוט אקס פקטור עם הגנה והמון חוכמת משחק. גם האוורד במחצית הראשונה היה משמעותי ולא הסתבך עם שטויות .
דנבר עשו יותר מדי טעויות ולא היו מספיק חדים כדי לנצח במשחק, מילסאפ ופלאמלי הם שחקנים שקשה לעכל אותם בסדרה הזו.
על השיפוט אין טעם להרחיב, הכבוד המוגזם ללברון ואיי.די זה משהו שקשה עד בלתי אפשרי להתמודד איתו. וכמו שכבר טענתי, הלייקרס מספיק טובה כדי לנצח על המגרש, חבל שנותנים להם גם ליהנות מהשריקות( ואלי לא פחות מכך הדומייה ב"הגנה" המשובחת) המפוקפקות האלה.

Berch
25 בספטמבר 2020 7:50

אם זה המצב ובהסתמך על סטטיסטיקות מתקדמות הסדרה הזו של דנבר!!!
אחלה סיקור
🙂

אשך טמיר המקורי
25 בספטמבר 2020 7:57

אין מה לדון במשחק הזה.
או בסדרה.
מדובר בסקרמנטו 02 שוב, אולי אף חמור יותר.
והפעם אין דונהי להפיל עליו את העסק – הכל זה מלמעלה, מרוח המפקד.
אני סיימתי לצפות בלייקרס בבועה, בשביל לראות עוולות מקוממות, דברים מכורים ומשתפי פעולה אילמים מספיק לי ביבי.

onetwo3
Editor
25 בספטמבר 2020 8:02

אני מסכים איתך ועם רוח הדברים שלך ב1005 ולחלוטין ורק מצטער על כך שנדבר לא נוקטים בפעולה קיצונית של החרמת משחק 5.
אם הם כן היו נוקטים בפעולה כזו הם היו נענשים בטווח הקצר והליגה הייתה מרוויחה בטווח הארוך.
https://www.silverscreenandroll.com/2020/9/24/21454443/nba-playoffs-lakers-complain-league-lebron-james-free-throws-denver-nuggets

שי אבן צור
25 בספטמבר 2020 8:53
Reply to  onetwo3

+1000

אשך טמיר המקורי
25 בספטמבר 2020 9:09
Reply to  onetwo3

אם דנבר תעז לעשות משהו קיצוני היא תענש בחומרה. יעשו ממנה מקרה לדוגמא למען ייראו ויראו:
"you don't fuck with the money!"

שי אבן צור
25 בספטמבר 2020 9:16

אם כל הקבוצות מהשווקים הקטנים יתמכו בה זה עשוי להצליח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יתמכו לכולם יש אינטרס אחד להרוויח כסף. זה היה לגמרי לייקרס קינגס 02. לדיוויס אסור להתקרב השיקצה סתם מעיף ראש על גראנט ושולחים אותו ל2 זריקות כמובן אין הילוכים חוזרים על כלום כמעט 😂😂
מייק מלון הוא סטיבנס 2 היה צריך לצאת על השופטים בגיים 3 אחרי הנצחון הוא חושב שבלהיות נחמד הוא ינצח את השיקצה והגרופי 😂😂😂
לדיוויס אסור להיות באזור שלו בכלל אחרת 2 זריקות אין ספק שבזה לברון שיפר אותו בגדול בנא זה לא היה קורה ברמות האלה.
הדבר היחיד שיאזן את השיפוט זה פציעה של הגרופי ולכן כנגד מכירות נאחל זאת לסדרת הגמר

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 10:06

מאלון לא טמבל. לא רוצה להיות בכיין. זאת קריירה ארוכה. פיזדייל סיים אותה די צעיר 😬
לעולם אל תצא נגד הזרם! (רק אם אתה יוזף סטאלין)

שי אבן צור
25 בספטמבר 2020 10:56

דה שוט לשעבר, פיזדייל לא סיים ת׳קריירה בגלל מסע"ת ההיא

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 12:13

לגמרי כן שי. סימנו אותו בתור בכיין, הגיע לניו יורק טייק-הימ-טו-דטרוייט ניקס, ומשם החוצה. הימור שלי? הוא לא יחזור כל כך מהר. הוא בגיל 46 – גיל גבולי – בטח לא צעיר, מתחיל לפלרטט עם "זקן" כלומר "לא מעודכן"

שי אבן צור
25 בספטמבר 2020 8:52

תכל'ס

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25 בספטמבר 2020 10:04

מה דברים מכורים לגבי ביבי?

שי אבן צור
25 בספטמבר 2020 10:48

רק ביבי!!!!!

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25 בספטמבר 2020 15:30

שוקל לנהוג כמוך גם.

onetwo3
Editor
25 בספטמבר 2020 8:00

תודה על הסיקור אבל התעלמות בסיקור מהנקודה הכי חשובה בסדרה הזאת (השיפוט) הופכת אותו לפארסה אחת גדולה.
אין ערך לסדרה הזאת ולליגה הזאת לאור מה שמתרחש בארבעת משחקי הסדרה הראשונים.
מעולם לא הייתי אוהד של דנבר, אבל מה שאני רואה משחק אחרי משחק בסדרה הזאת מוציא את כל ההנאה והכיף מכדורסל.
למשל הדבר הזה לפני משחק 4: https://www.silverscreenandroll.com/2020/9/24/21454443/nba-playoffs-lakers-complain-league-lebron-james-free-throws-denver-nuggets

ולכל אוהדי הלייקרס שמדברים על התבכיינויות וכו' – לחבורת שכירי החרב שלכם לא חסר דבר. יש להם נסיון, כסף ועומק. הם לא צריכים את התוספת המשולשת של האנשים באפור.
אם לדנבר היו ביצים הם היו מחרימים את משחק 5. אבל אין להם, גם הם שבויים בתוך מה שמזמן הפך להיות national bullshit association וכל כך מצער אותי שתלכיד נפלא כזה כמו של דנבר לא מקבל שיפוט הוגן.
זה מבאס ברמות.

sroni741
sroni741
25 בספטמבר 2020 8:24
Reply to  onetwo3

מזכיר בדיוק את הדיבור של לברון אחרי משחק ארבע נגד הווריורס בפיינלס של 2016, שלאחריו הורחק גרין מהמשחק הקריטי החמישי. זו הסיבה שמדובר בבזיון, קבוצה ששני משחקים מתוך שלושה מקבלת שיפוט מהאגדות, עוד באה בתלונות , לא ייאמן.

MBK
Editor
MBK
25 בספטמבר 2020 8:11

הסיבות שהלייקרס ניצחה
יתרון בריבאונד(סגירה מעולה של השופטים בבוקס אאוט)
9-17 בפאסט ברייק (בהתקפות שהשופטים הריצו)
6-25 בנקודת מהזדמנות שניה( הזדמנות שניתנה הודות לשופטים כמובן)
16 נקודות של יוקיץ שסיפק משחק חלש(בגלל השיפוט)
מילסאפ ופאלמלי בחוסר שייכות לענף(יש מצב שהם מחפשים קריירה ויעשו הסבה לשיפוט)
הלייקרס מבקרת 12 פעם יותר בקו (זה לא השיפוט, הוראות של אדם סילבר)

onetwo3
Editor
25 בספטמבר 2020 8:28
Reply to  MBK

עיוור. לא יעזור דבר.

שי אבן צור
25 בספטמבר 2020 9:13
Reply to  onetwo3

אוהד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוהד עיוור😎

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 9:44

אוהד מתוסכל.
בנו אחלה קבוצה.
מאמנים מעולים, רוסטר מגוון ומוכשר, הגנה שכבר הרבה זמן לא ראינו, התקפה מלאה באפשרויות, שני כוכבי על, אחד בשיאו ואחד שובר כל שיא אפשרי.
טוענים לגיטימיים לכתר.
וכל מה שמדברים עליו זה השופטים.

אור
אור
25 בספטמבר 2020 13:09
Reply to  דה שוט

תיאור יפה של התחושות שלי

עגל
עגל
25 בספטמבר 2020 12:06
Reply to  MBK

נכון

Cooks
Cooks
25 בספטמבר 2020 8:15

ריבאונד התקפה ריבאונד התקפה ריבאונד התקפה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
25 בספטמבר 2020 8:19

יופי של WWA היה הלילה ,
מזל שלא ראיתי דקה מהזבל הבידורי הזה

NFS
NFS
25 בספטמבר 2020 8:19

כל הכבוד לווגל שביקש צ'לנג' כשנראה לו ששרקו על לברון פאול שלא היה. מאלון משום מה עומד קפוא, יכל לפחות לבקש צלנג על הפאול ההזוי עם דיוויס.
.
האריס ומילסאפ- שחקני חמישיה, כן? כל כך חלשים, בטח על רקע ההתעלות של רונדו ו-kcp המצויינים.
.
פלאמלי נכנס בשביל לשמור על דיוויס, ופעם אחר פעם משאיר אותו לבד כי הוא הולך לעזור על איזה קוזמה כזה. חייב להיות יותר מרוכז.
.
הסדרה גמורה, הלייקרס יעלו עם פעם שלישית 4:1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

היו אומרים לו היה עבירה נחת על הרגל של מיילסאפ 😂😂

onetwo3
Editor
25 בספטמבר 2020 8:32

‘Lakers manipulate the refs’: Jamal Murray calls out LeBron James and co. for using unfair influence on referees

https://thesportsrush.com/nba-news-lakers-manipulate-the-refs-jamal-murray-calls-out-lebron-james-and-co-for-using-unfair-influence-on-referees/

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
25 בספטמבר 2020 14:12
Reply to  onetwo3

זה לא מקרה שאין אלופות שלא עסוקות בלהתבכיין לשופטים ללא הפסקה

onetwo3
Editor
25 בספטמבר 2020 8:33
דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 8:38

אף אחד לא יתלונן או יעשה מחאה. אף אחד לא רוצה להיות בכיין. איפה פיזדייל היום?
אני מבין את הטמיר. אין טעם לצפות במשחקים של הלייקרס. אין להם ערך ספורטיבי. אבל כנראה אמשיך לקום באמצע הלילה בשביל זה. למה? כי מה יותר טוב ישלח לעשות בשעות האלה? 😀

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 8:39
Reply to  דה שוט

יש לי לעשות…

שי אבן צור
25 בספטמבר 2020 9:12
Reply to  דה שוט

לישון?

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 9:22

לישון זה אוברייטד 🙂

שי אבן צור
25 בספטמבר 2020 10:58
Reply to  דה שוט

לישון זה לחלשים😏

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 12:10

חחח אני מרוב חוסר שינה כבר נהייתי חלש, חייב איזה ערב לואוד מנג'מנט, נראה לי משחק 5 בגמר המערב אני מוותר. אולי זה ייתן סיכוי לדנבר
🙂

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 8:45

מידן – השיפוט שלברון מקבל בשנים האחרונות מחליש אותו. במקום לשפר את החדירה, קליעה והגנה שלו – הוא נכנע להטבות באופן טבעי: דוחף הרבה יותר עם היד, צועק בכל חדירה, מחפש מגע במקום לקלוע, שומר עם הידיים. היום הוא היה מביך. קיבל מטר כמו בימי 2007/11, כידרורים אינסופיים, פאולים בהגנה עם הידיים, החלטות בינוניות. היו התקפות בסוף שהוא פשוט עמד בפינה הרחוקה והסתכל.
השיפוט שהוא מקבל זה כמו ללכת קבוע עם מגן ברך – זה מחליש את הברך.

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 8:46
Reply to  דה שוט

שלא תבין אותי לא נכון – בעיני גם היום הוא טופ 5-3 ובעל טיעון לגיטימי ל-עז.

MBK
Editor
MBK
25 בספטמבר 2020 12:08
Reply to  דה שוט

תשמע, זה טיעון חלש ותלוש, אתה טועה ומטעה.
עובדתית יש לו ירידה טבעית במספרים מפאת 17 עונות בליגה.
הוא מחפש מגע וחדירות לסל בגלל שיש לו אחוז יותר גבוה ליד הטבעת והשומרים שלו יותר חלשים ממנו פיזית
הוא לא פגע היום

נתן גולד
נתן גולד
25 בספטמבר 2020 8:58

דנבר הפסידו את המשחק הזה בריבאונד. הלייקרס הגיעו פעם אחר פעם לנקודות קלות. כתוצאה מריבאונד התקפה. חבל מאוד, דנבר יכלו לנצל יום חלש של לברון ולקחת את המשחק הזה. מסכים שהיו טעויות שיפוט והם נטו יותר לכיוון הלייקרס, לא מסכים שהיה פה שוד של השופטים.

מארי היה פשוט מדהים. תענוג של שחקן.

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 9:26

https://youtu.be/7mkwXs5h3D0
.
גיא בתגובה: ״זו לא עבירה״
.
😂😂😂😂😂😂😂😂
😭😭😭😭😭😭😭😭

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😂😂😂😂

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 10:01

קבל את זה
https://youtu.be/YFUi7-XgG1I
מילסאפ – פלייגרנט 2
😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😂😂😂 אנד וואן+3

גיא הירוק
Admin
25 בספטמבר 2020 9:48
Reply to  דה שוט

הכל נכון.
.
חתימה טובה!
.
(על חוזה מקס בשורות ה-LLL)
(אופס, גם על חוזה מקס בשורות ה-LLL)

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 9:52

חתימה טובה 😀

ברוך רובין
ברוך רובין
25 בספטמבר 2020 9:57
Reply to  דה שוט

אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל אני עם גיא ב100%, זה שגרנאט נצמד ללברון זה עבירה פעמיים , ה שאתם לא מסכימים עם החוקים שלהNBA זה כבר משהו אחר אבל זה עבירה. מארי לדעתי קופח בכמה שריקות גבוליות, אבל יוקיץ 100 אחוז עבירות.

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 10:03

תראה את הסרטון על מארי. מי מדבר פה על גראנט?
שמעון – מה קורה לברוך? מגרזן לא מעט לאחרונה.

ברוך רובין
ברוך רובין
25 בספטמבר 2020 10:12
Reply to  דה שוט

מארי קופח בשני עבירות כן, מפה ועד השפעה על השיפוט על תוצאת המשחק שמיים וארץ.
.
שמעון התחיל לפלוט המון שטויות לאוויר אני צריך לסנן אותם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

ברוך עם תסמינים טנשיים מדאיגים.
ברוך תראה לי מה פלטי נתתי לך את האירועים עכשיי תראה לי איפה היו שם עבירות בבקשה

ברוך רובין
ברוך רובין
25 בספטמבר 2020 10:10

מערבבים פה יותר מדי רגש ואמוציות עם המציאות כמו בלא מעט דברים בחיים , לא השופטים ניצחו את דנבר.
.
עוד דבר שחרה לי אתמול, השתדלתי לא להתערב בדיון הפוליטי אבל הניסיון להשתיק ציבור שלם לסווג אותו ולמנוע את חופש הביטוי שלו זה פשוט לא יאמן, אני חושב שהפגנות הם בזבוז זמן , אבל אני מבין מאוד את חשיבותה של ההפגנות בדמוקרטיה וחופש הביטוי (כל עוד הוא לא קורא לפגיעה בציבור אחר .
.
נוצרה קונטציה מאוד שלילית בישראל הרבה מזה בגלל ביבי, שכל מי שמהצד השמאלי של המפה בוגד, חברים שלי ששירתו איתי בצבא היו תומכי שמאל הבנות שלי והנכדים שלי גם הם בעלי נקודת מחשבה שונה משלי, אבל הם אוהבים את המגינה לא פחות ממני.
.
לסיכום לא כל מי שהולך להפגנה הוא אנרכיסט, ולא כל מי שמצביע ביבי תומך שחיתות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שום אמוציות לא מעורבות פה כולם רואים

שי אבן צור
25 בספטמבר 2020 10:52

תרגיל לוגי:
נתון – אני מושחת
נתון – אתה תומך בי

אלו מסקנות אפשריות במצב הזה?

ברוך רובין
ברוך רובין
25 בספטמבר 2020 12:48

לא יודע אם הייתי מפעיל רק טיפה מחשבה שלא מעט אנשים עושים הייתי אומר ,שאולי לא חושבים שיש אלטרנטיבה יותר טובה?
שיש הרבה דברים שלא אוהבים בביבי כמו הך כמו בטראמפ אבל לדעתנו הוא ברירת מחדל… שכולם מושחתים, והרשימה ארוכה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבנתי אסור להיצמד בכדורסל? טוב לדעת. כמו שאמרתי 20 סמ מהמתקיף צילינדר. צודק עבירה 100 אחוז

ברוך רובין
ברוך רובין
25 בספטמבר 2020 10:32

חביבי אני עובר בשביללך על הרבע האחרון שוב עובר על כל מקרה, וכותב לך דוח מפורט, תזכור זה לא השכונה בNBA אסור מגע לפי החוקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אל תכתוב אין מה לעבור לי אין כוח לעבור חז3ה על מה שכבר ראיתי בלייב

עגל
עגל
25 בספטמבר 2020 12:13

שמעון :"אל תבלבל אותי עם עובדות"

NFS
NFS
25 בספטמבר 2020 10:20
Reply to  דה שוט

גיא קבע לגבי זה למעלה, ללא שום נימוק מצידו- "זו לא עבירה". רק שם לינק.
נכנסתי ללינק.
מוריי חודר ולברון מוריד את היד שלו בבירור על היד של מוריי שלא מבין איך זה לא פאול (ואגב אם זה היה גג הוא לא מתלונן על זה). כל זה קורה 3 דקות לסיום במינוס 3.
תמוה. מאוד. (ההגנה העיוורת של גיא על השיפוט)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

גיא זה נציג התאגיד הבכיר במזרח התיכון

NFS
NFS
25 בספטמבר 2020 10:30

אני ויתרתי. נמאס על לדבר על שיפוט מסריח.
תכל'ס אני חושב שהשיפוט מוטה ולא הוגן, שריקות לא הגיוניות וכו' וכו' אבל באמת שנמאס לדבר על זה (ועוד יותר- לצפות בזה)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

אם לא היה הופס כבר לא הייתי צופה גם האמת. רק בזכות התגובות פה אני נהנה מהמשחקים

ברוך רובין
ברוך רובין
25 בספטמבר 2020 12:08
Reply to  NFS

מה זה אמר הוא הסביר אין ספור פעמים המגן לא עמד עם רגליים יציבות היה בתנועה וחסם את נתיב החדירה, זוהי עבירת מגן.

רפיקי
25 בספטמבר 2020 10:06

אני בסגר, אני יכול לקום ב14:00 אם באלי ולא צפיתי במשחק..ידעתי מראש שהיא רק יגרום לי לסבל.
כמה צדקתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ארגון שבר מודיע על החתמתם של 2 אולסטארים רשמית דה שוט ופאני סטאף 😎
הרבה זמן חיסרנו אחריהם בהנהלה אנו רוצים שושלת

ברוך רובין
ברוך רובין
25 בספטמבר 2020 10:44

מה פתאום דה שוט הוא סופרסטאר אבל בפלייאוף הנוכחי יש לו אחוזי פגיעה של פול גורג

ברוך רובין
ברוך רובין
25 בספטמבר 2020 10:45

נכניס אותו לארגון שהביטחון בקליעה יחזור פעם הוא צלף כמו דוראנט, היום כמו ווסטברוק

ברוך רובין
ברוך רובין
25 בספטמבר 2020 10:58

איבדנו לצערי הפלייאוף את האשך גם הוא כוכב אבל הראש שלו מרוכז בהפגנות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך זה הגורג היל שלנו לא בא לביזנס עסוק בשטויות מסביב

אשך טמיר המקורי
25 בספטמבר 2020 15:55

אני שחקן חופשי. מי מציע מה?

NFS
NFS
25 בספטמבר 2020 11:40

השתגעת?
מבחינתי משחק כדורסל כמו שצריך להיות משחק כדורסל הוא גיים 6 בפיינאלס של 92' בין הבולס לבלייזרס.
הכי רחוק ממך נראה לי..

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 12:06

חחח…
קוריוז אמרתי לך, בגלל השיוך הפוליטי אני רוברט דה נירו. אבל כל עוד זה לא פוליטי – אני לגמרי שב"ר.
🙂
אפרופו שב"ר, מה קורה איתך ברוך? הערב הבאת גירזונים עם השיפוט שלא היו מביישים את פט פטרסון בשיאו באוק' סיטי.
לגבי האחוז האפקטיבי שלי בהימורים השנה – אתה דווקא צריך להעריך את זה שאני לוקח על עצמי! אז מה אם אני מחטיא?! לפחות אני זורק ולא מתחבא. טנש לא החטיאו אף פעם (למעט האיירבולים שגיא מעיף פה לאורך כל גמר המערב. פגע גם בצד של הקרש כמה פעמים ואפילו בשעון של ה-24).
.

גיא הירוק
Admin
25 בספטמבר 2020 12:23
Reply to  דה שוט

חביבי, השמועות הן שווסטברוק מריץ בדיחות על האחוז אפקטיבי שלך…

גיא הירוק
Admin
25 בספטמבר 2020 12:25
Reply to  דה שוט

אבל לזכותך, יש לך בחירה ברורה. להבדיל מהקוריוז שלמרות בחירה מרובה, מצליח לטעות…

דה שוט
דה שוט
25 בספטמבר 2020 13:08

חחח… אני לא בטוח שזה אפשרי.
נחכה לגמר – שם יש בחירות ברורות גם מצדך
🍺

ברוך רובין
ברוך רובין
25 בספטמבר 2020 12:42
Reply to  דה שוט

גם לי יש פלייאוף כצו של גראנט באוקלוהמה, אני כמו לפלופ הזמן עושה את שלו

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אין מה לדאוג, חברים. הקבוצה המקופחת פנתה לגורמים הרשמיים, הציגה את טענותיה לראשי הליגה ומצפה לטיפול דחוף בנושא.
https://www.latimes.com/sports/lakers/story/2020-09-23/lakers-nuggets-game-four

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂 מייק מלון נזכר מאוחר מידי. טראסט ואנכי אמרנו לו לעשות את זה בזמן. חכמולוג מקסימום משחק5 יטו לטובתו להשתיקו ואז ינגבו אותו גיים 6😂

אור
אור
25 בספטמבר 2020 13:12

צודקים, מישהו צריך לעשות מעשה לגבי הקיפוח המתמשך של לברון והלייקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

זה פסיכולוגיה הפוכה הוא חכם השיקצה הוא מודע להטבות שהליגה נותנת לרמטכל.

שחר אלוני
25 בספטמבר 2020 11:33

משחק מאד קשוח, דנבר קבוצה עם אופי, את המזרח הם היו מנצחים כמעט בלי הפסדים. חבל שזה לא הגמר.
השיפוט סהכ בסדר, לא צריך לפרוץ בשביתה כל פעם שחושבים שמגע זה עבירת תוקף (זה לא עבירת תוקף אם המגן בתנועה בדרך כלל).
דייויס שיחק חצי פצוע, כל הכבוד. מארי אדיר.
המפתח הלילה היה הסגירה של דווייט על יוקיץ', זה משבש את המשחק של דנבר.
לחטיפים, יש קבוצה ל5 השנים הקרובות

שחר אלוני
25 בספטמבר 2020 13:42

לדנבר יש שילוב של האופי של מיאמי והכישרון של ברוקלין בריאה (או אם תרצו פילי מאומנת)

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25 בספטמבר 2020 15:40

הטענה של הלייקרס בדיוק מתאימה לגיא:
לוקחים סטטיסטיקה בה לברון לא הולך לקו ומאשימים את השופטים – ככה בדיוק גיא נוהג – מסתכל על מספרים ועל פיהם מסיק מה קרה.

שוב, זה פשוט הזוי שהלייקרס פונים להנהלת הליגה על סמך נתון סטטיסטי ועוד יותר כשמהצד השני כשבוחנים כל מהלך שנוי במחלקת הם כמעט תמיד בצד המרוויח.

גיא הירוק
Admin
25 בספטמבר 2020 15:44

קלינקס בזול! חבל להחמיץ הזדמנות.

אשך טמיר המקורי
25 בספטמבר 2020 15:57

גיא אתה בהיסטריה מההפגנות, מתחיל לאבד פה מנדטים על ימין ועל שמאל

גיא הירוק
Admin
25 בספטמבר 2020 16:00

חביבי, תקרא תגובות של המאותגר נטייה מינית לפני שאתה שופט.
(לא שמפריע לי כהוא זה, שהבחור רוצה שימצצו לו. זה פשוט לא הקטע שלי)

ברוך רובין
ברוך רובין
25 בספטמבר 2020 16:02

גיא נראה לי טישו לא יספיק להם, יש מבצע על נייר סופג?

גיא הירוק
Admin
25 בספטמבר 2020 16:08

תראה, ברוך. האמת היא שדנבר היו הצג של המקל הקצר, ולא בפעם הראשונה בסדרה. אני מבין אוהדים שלוקחים ללב (ע"ע פאני). מציק לי מי שמתבוננים מבעד משקפי הייטר, ואז מעבירים את התסכול שלהם בתגובות.
(האמת? המצב המחורבן בארץ + הרבה יותר מדי אלכוהול שצרכתי בשעות האחרונות בזמן שהbbq שלי הופך שדרות של צלעות וכמה עופות למעדנים, שמקצין את תגובותיי. הפואנטה נשארה זהה)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה לא הזוי זה מהלך.פסיכולוגי שלא עולה כלום וחכם מאד מה שמייקל מלון היה צריך לעשות בגיים 1 אבל הוא נחמד

אחד שהיה שם
אחד שהיה שם
25 בספטמבר 2020 16:18

מרוב דיבורים (שחלקם אגב צודקים… דנוור מקופחת באופן די ברור.. צריך להגיד את האמת..אגב, גם שריקה לא נכונה אבל בטיימינג כואב יכולה להיות קריטית.. למשל הושבה של יוקיץ' על הספסל למעשה מכריעה משחק כשהוא לב הקבוצה).
אבל רציתי להדגיש משהו אחר… ראיתם כאן הלילה את אחד הביצועים האלמותיים של שחקן כדורסל…ורק מזכירים זאת כלאחר יד וחבל.
מדובר בכניסה של מארי בריחוף ברמה של שני הריחופים ההיסטוריים האיקוניים , של הדוקטור מפילדלפיה מאחורי הקרש תוך סיבוב לאחור ושל ג'ורדן באויר מעל כולם, מעביר כדור מיד ליד… , מארי , שהוא 193 סך הכל (נמוך בהרבה מגורדן שהוא סביב ה 1.98 מטר, מתרומם לגובה של לברון (206) כשמצידו השני דוייט האורד (208), מבצע דאבל פאמפ באויר ולאחר מכן… עובר לצידו השני של הסל ומסובב כדור פנימה! . מי שרוצה באמת להנות.. שישים לב לפרטים הבאים… מארי.. בעודו באויר.. רואה את הידיים של לברון ומרחיק ממנו את הכדור שמאלה.. כמו ג'ורדן בזמנו.. ולאחר מכן ימינה כדי להשתמש בטבעת כהגנה נגד דוייט ולברון. אבל כדי להשאר יותר זמן באויר הוא מכנס את הרגליים אליו (בזמן הירידה כבר!) ובזמן הסיבסוב של הכדור מותח אותם.. טריק ידוע מפיסיקה (מהחתולים ומנאס"א למי שמתעניין), כדי להאריך זמן שהייה באויר – מרכז הכובד ממשיך לרדת אבל החלק העליון של הגוף מתקזז עם הרגליים היורדות ונשאר עוד כמה עשיריות שנייה למעלה. שימו לב! לברון מתרומם יחד איתו בדיוק (ב -slow motion השני בזוית אחרת) אבל נוחת משמעותית לפניו. ביצוע כביר ! ברמה של הטובים ביותר שהזכרתי קודם.
יאלה חבר"ה … דברו קצת על הקטע שיהפוך להיסטורי ללא ספק…
לתיזכורת למי שלא ראה .. צפייה חובה!!!!
https://twitter.com/NBAonTNT/status/1309311508560531457

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
25 בספטמבר 2020 16:39

מישהו יודע האם יש הקלטה של כל המשחק זמינה איפשהו?

עידו גילרי
Admin
25 בספטמבר 2020 16:40

nbahdreplay

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
25 בספטמבר 2020 18:44

ת'נקס

עידו גילרי
Admin
25 בספטמבר 2020 18:52

כתבתי לך משהו בפוסט שלך.

מנחם לס
Admin
25 בספטמבר 2020 18:36

נדמה לי גם ביוטיוב